****رقص باران****

****رقص باران****

به نام خدایی که در این نزدیکی ست..........
****رقص باران****

****رقص باران****

به نام خدایی که در این نزدیکی ست..........

هر کجا هستم باشم

هر کجا هستم باشم 

 اسمان مال من است


پنجره فکر هوا عشق زمین  


مال من است.


چه اهمیت دارد               


گاه اگر می رویند


قارچ های غربت؟


قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال


وعشق تنها عشق


ترا به گرمی یک سیب می کند مانوس.


وعشق تنها عشق


مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد


مرا رساند به امکان یک پرنده شدن.

 

 

 

زندگی رسم خوشایندی است



زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ


پرشی دارد اندازه عشق.


زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود.

 

 

http://gallery.night-skin.com/images/gallery/Night-Skin.com-%D8%B9%DA%A9%D8%B3%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%85%D8%AA%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1-29289.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.